Вітаю вас у блозі "Світ духовності!"
Шановні читачі! Ми раді з вами спілкуватись. Наш блог - життя шкільної бібліотеки. Приходьте до нас і ви дізнаєтесь багато цікавого. Ми чекаємо на вас.



середу, 21 листопада 2018 р.


ПИШНА ТРОЯНДА В САДУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Ольга Кобилянська - відома українська письменниця.
Її творча спадщина велика і різноманітна: поезії в прозі, новели, оповідання, повісті і романи.
Кобилянська однією з перших в українській літературі звернулася до теми рівноправ'я чоловіків і жінок, торкалася письменниця  й теми " інтелігенція і народ", тому вона мала повне право сказати про себе: " Одна праця, одне перо, та власне моє "я" зробили мене тим, чим я є,- робітницею свого народу."
Кращі твори Ольги Кобилянської перейняті палкою любов'ю до трудящих мас, бажанням бачити рідний народ вільним, щасливим, возз'єднаним.

Немає коментарів:

Дописати коментар