Вітаю вас у блозі "Світ духовності!"
Шановні читачі! Ми раді з вами спілкуватись. Наш блог - життя шкільної бібліотеки. Приходьте до нас і ви дізнаєтесь багато цікавого. Ми чекаємо на вас.



понеділок, 22 січня 2018 р.

Велична і свята,моя ти Україно!

Велична і свята, моя ти Україно!


      Яка ж вдалась сьогодні днина!
   Що хочеться співать пісень
Моя соборна Україна
Знов зустрічає новий день.

     День 22 січня 1919 року ввійшов до національного календаря як велике державне свято - День Соборності України. Саме тоді на площі перед Київською Софією відбулася подія, про яку мріяли покоління українських патріотів: на волелюбному зібранні було урочисто проголошено злуку Української Народної Республіки і Західно - Української Народної Республіки.
    Разом із Днем Соборності ми святкуємо ще й день Свободи. Адже саме Свобода - наша мета,
яка об'єднує громадян України незалежно від поглядів і переконань.Для кожного громадянина України настав час усвідомити себе повноцінним господарем держави.
    Цими днями в шкільній бібліотеці пройшла інформаційна година "Велична і свята, моя ти Україно!"для учнів 7 класу. Учні познайомились з тематичною виставкою "Моя Україна". Переглянули відеофільм "Акт злуки: відтворення історичної правди".




Немає коментарів:

Дописати коментар