Вітаю вас у блозі "Світ духовності!"
Шановні читачі! Ми раді з вами спілкуватись. Наш блог - життя шкільної бібліотеки. Приходьте до нас і ви дізнаєтесь багато цікавого. Ми чекаємо на вас.



пʼятницю, 4 березня 2016 р.

Презентація проекту. Розвиваюча м'яка дитяча книжка "Мій дім"

Яскравим прикладом співпраці шкільної бібліотеки і вчителя трудового навчання Оксамитної Олени Миколаївни є учнівський проект у створенні книжки-іграшки "Мій дім".
В проекті приймали участь учні 9 класу гуртка "Чарівні барви".
М'яка іграшка-книга "Мій дім" була представлена на обласному конкурсі  дитячої творчості.
Учениця школи 9 класу Мельник Ганна посіла ІІІ місце в цьому конкурсі.
Книга"Мій дім" нагадує м'яку іграшку і має навчально-пізнавальну функцію, у вигляді будиночку з предметами інтер'єру геометричної форми із різними видами застібок.
Може використовуватись для ігор, занять та інсценування історій з дітьми початкових класів.
Сторінками цієї книги подорожували учні початкових класів школи.

КНИГА - ІГРАШКА "МІЙ ДІМ"




Немає коментарів:

Дописати коментар