Вітаю вас у блозі "Світ духовності!"
Шановні читачі! Ми раді з вами спілкуватись. Наш блог - життя шкільної бібліотеки. Приходьте до нас і ви дізнаєтесь багато цікавого. Ми чекаємо на вас.



четвер, 9 листопада 2017 р.

Місячник шкільної бібліотеки"Шкільна бібліотека-за здоровий спосіб життя"

                                              
  Місячник шкільної бібліотеки "Шкільна бібліотека - за здоровий спосіб життя".    
                                                  2017 - 2018 навчальний рік
                                                            


         У 2017 році Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек у Токмацькій ЗОШ №4 І-ІІ ступенів  відбувся під гаслом «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя».
       Зміцнення здоров'я дітей є однією з актуальних проблем нашого суспільства.Сьогодні як ніколи потрібні нові підходи й шляхи до усвідомлення учнівською молоддю необхідності зміцнення здоров'я, розвитку культури здоров'я.

       Активна участь нашої шкільної бібліотеки у Всеукраїнському місячнику «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя» сприятиме об’єднанню зусиль у справі зміцнення здоров’я, профілактики хвороб, забезпечення гармонійного розвитку кожного школяра.

       Цими днями учні 1- 5-их класів прийняли участь у тематичній подорожі «Подорож до країни Здоров'я». Познайомились з книжковою виставкою «Здоровя – це твоє життя».

«Здоровя – це твоє життя»
                                        


      Ми побували на станціях: «Я вдома», «Ти пішохід і пасажир», «В гостях у світлофора Моргайлика», «Твоє харчування», «Вогонь друг - чи ворог».



Проводили ігри «ТАК-НІ» про гумористичні поради пані Шапокляк. Відгадували загадки, читали прислів’я. Проводили конкурс малюнків «За здоровий спосіб життя».         

      Переглянули презентацію по книзі В.ГуріноЇ «АБЕТКА БЕЗПЕКИ». 10 уроків «Абетки безпеки» познайомили дітей з найважливішими правилами безпеки, які допоможуть їм навчитися правильно поводити себе в різних ситуаціях.

«АБЕТКА БЕЗПЕКИ»


                            

 А щоб  навчатися маленьким читачам було цікаво, автор залучила до цієї справи цілий загін  помічників: ведмедиків, мавпочок, лисенят, баранців, їжаків і навіть справжнього крокодила.

    Вони розказали малятам, як правильно поводити себе на вулиці, в транспорті, з незнайомими людьми, у лісі, на річці і вдома, коли немає батьків.

    Веселі вірші і чудові ілюстрації допоможуть дітям набути необхідність навичок  поведінки, стати більш уважними, обережними, охайними, ввічливими і добрими.

     Під час цих заходів ми визначились та зробили висновок: «Здоров'я мати - вік біди не знати!»

    Діти 5-6 класів вирішили жити без шкідливих звичок завдяки перегляду повчальних мультфільмів про здоровя «Будьте здорові, діти!». Також з дітьми було проведено тестування «Бережи своє здоров’я!», гра склади слово «ДЗОРВ’ОЯ».



    Класний керівник  7 класу Єльфімова  Любов Іванівна провела з дітьми годину спілкування «Я обираю корисні звички». З дітьми проводились опитування, тести «Вести здоровий спосіб життя - це модно і корисно».Учні знайомились з виставкою овочів та фруктів - вітамінним запасом кожної людини. Розповідали прислівя про здоровя, друзів, корисні звички.

     Складали асоціативний кущ «Квітка щастя».
                                                              

    Вчитель «Основ здоров’я» Ганєва Елліна Володимирівна з учнями 8-9класів проводила тестування, ігри, кросворди, конкурс малюнків «Я обираю здоров’я», вікторини «Дії в надзвичайних ситуаціях».Діти захищали учнівські міні – проекти «Які рослини захищають наш організм».           


    Вчені довели, що книжки ефективніші від антидепресантів. Емоційні «пігулки» потрібні всім. Це зміна вражень, переключення з одного стану на інший. І звісно, що гумор-ліки від усіх хвороб.

       Читання допомогає нормалізувати психічний стан, повернути «втрачений рай». Правильно підібрана книга не менш важлива, ніж заспокійлива пігулка. Читайте те, що душа просить. І все буде добре.

      Бібліотерапія, як швидка допомога, здатна вернути вас до нормального 

стану. Дорожіть дружбою з книгою і ви ніколи не втратите віру в себе та людей. В цьому переконались учні 6 -7 класів відвідавши міську юнацьку бібліотеку, де познайомились з книжково- ілюстративною виставкою «Література як мікстура».
                                     
      Здоровий спосіб життя та зміцнення  здоров’я – головна складова на шляху покращення якості життя. Адже наше здоров’я сьогодні – це основа здоров’я  майбутніх поколінь.

        Взяла участь у створенні обласного електронного часопису «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя» на платформі ЗапоВікі.
     Висвітлила такі заходи:

     - огляд - презентація по книзі В.Гуріної «Абетка безпеки»;

     - презентація «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя».

                                          




Немає коментарів:

Дописати коментар